2 Temmuz 2017 Pazar

Ürün İncelemesi / Bee Beauty



Selam selam!
Bugün aşırı memnun kaldığım bi ürünü anlatacağım size.
Ürünümüzün adı BeeBeauty Derinlemesine Temizlik 3'ü 1 Arada evet~

Bu ürünü bulduğumda gratiste sıradan bir gündü, ürünleri incelerken uygun fiyatlı olması dikkatimi çekmişti. Bende denemek istedim. İyi ki denemişim dediğim nadir ürünlerden kendileri. 2 adet
bitirdim de ben biraz...




 



Ürünün içinde beyaz kil, gliserin ve salisilik asit var.


Beyaz kil; aslı
nda sulandırılmış alüminyum silika ile meydana gelen bir tortudur. Kilin içersinde farklı oranlarda demir oksit, tuzlar, kalsiyum ve oligo elementleri bulunmaktadır.
**Oligo elementler: demir, iyot, çinko, mangan, bakır, selenyum, krom, kobalt ve molibdendir.**
~Cilde parlaklık verir.
~Cilt üzerinde pürüzleri giderir.
~Cildin temizlenmesini sağlar.
~Gözenekleri temizleyerek yağ oluşumunu önler.
~Ciltteki toksinleri temizler.

Gliserin; çok iyi bir nemlendiricidir. Cildi yumuşatması dışında yapılan araştırmalara göre yaraları da çabuk iyileştirdiği görülmüştür.
~Cildin su dengesini ayarlar.
~Lekeleri azaltır.
~Cildinizi nemlendirir.
~ Cildinizi yumuşatır.

Salisilik asit; Peeling özelliği gösterir. Cilt üzerinde ölü derilerin atılmasını sağlar.
~Akne oluşumunu önler.
~Ten rengini eşitler.
~İltihaplı sivilcelere iyi gelir.
~Cildi kurutmaz, tahriş etmez.


Evet, ürünün içeri hakkında ufak bi bilgi verdiğime göre nasıl kullandığımı anlatayım ben.
Duştan sonra kullanınca etkisi artıyormuş gibi hissediyorum, gözenekler vs. açıldığından dolayı. Bu yüzden duştan çıktıktan sonra göz çevreme gelmeyecek şekilde tüm yüzüme uyguluyorum. 8-12 dakika boyunca yüzümde beklettikten sonra ılık suyla yüzümü yıkıyorum. Ardından Nivea Canlandırıcı Tonik ile cildimi tonikliyorum.
Haftada maksimum 4 kere uyguluyorum ben. Birkaç defadan sonra etkileri gözle görülür şekilde fark ediliyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder