2 Ocak 2018 Salı

bangbap.bts dergisi

Merhaba arkadaşlar. Bangbap.bts sayfası olarak bir dergi çıkarmak istiyoruz. Henüz ismine karar veremedik. Derginin içeriği şu şekilde olacak;
Sadece BTS olmayacak fakat BTS ağırlıklı olacak. Bunun dışında aklınıza gelen tüm kpop grupları olacak dergide. Posterler, bilinmeyen bilgiler, karikatürler, bulmacalar, hediyeler vs vs... Eklemek istediğiniz bir şey olursa @yasashikuu hesabına düşüncelerinizi yazabilirsiniz. @bangbap.bts sayfasının dm kutusu çok dolu olduğu için mesajlar kaynayabiliyor. @yasashikuu hesabından cevap alamazsanız bile bilin ki mesajınız okunmuştur ve isteğiniz dikkate alınacaktır.
İşin maddi boyutuna geçelim. Henüz dergi fiyatını belirleyemiyoruz maalesef. Benim isteğim herkesin alabileceği bir bütçede olması en fazla 10-12 TL arası olsun istiyorum. Dergiden gelen kazancın büyük bir çoğunluğu çocuk esirgeme kurumlarına bağış yapılacak. Ve belgelenecek. Kar amacı gütmüyoruz. Türkiyeye böyle bir dergi lazım. Derginin çıkma ve dağıtım aşamasında maddi yetersizliğimiz olacaktır. @korean.markett sayfasından aldığınız her ürün bize ve çocuk esirgeme kurumlarına destek olacaktır. Onun dışında 5 TL olsa bile destek vermek isterseniz banka hesaplarımız;

Ziraat Bankası;
IBAN no; TR730001001599836079485001
Hesap no; 83607948
Şube; Selimiye/İstanbul Şube

Halkbank;
IBAN no; TR770001200929500001055031
Hesap no; 01055031
Şube; Gazcılar/Bursa Şube

PTT

Hesap no; 11214848
Na*** Ka***

7 Eylül 2017 Perşembe

BTS'e Hediye~

Merhaba arkadaşlar, çoğunuz zaten biliyorsunuzdur böyle bir şey yaptığımızı. Bilmeyen arkadaşlar için tekrardan bi duyuru yapalım. Diğer fan siteleri gibi büyük bir organizasyon olsun istedik~ bangbap.bts sayfası olarak daha güzel günler göreceğiz, desteklerinizi esirgemeyin~
Yiyecek içecek dışında istediğiniz her şeyi gönderebilirsiniz. Mektup artık olmasın, çok çok fazla mektup var bundan dolayı hediyelerinizin yanina küçük mektuplar yazarsanız onları sıkmamış oluruz. Bu konu ile ilgili tüm soruları instagramdan @yasashikuu hesabına sorabilirsiniz.
Adres;
Göktuğ Can Bilgin
0553 633 6586
İstanbul/Ataşehir
Esatpaşa PTT şubesi

Sorularınız için; www.instagram.com/yasashikuu

28 Ağustos 2017 Pazartesi

Bol highlighterlı makyaj~

Hepinize merhaba! Bugün farklı bir şey yaptım.
Öncelikle bu konuda profesyonel olmadığımı belirteyim de, linç yemeyeyim 😅
Kozmetik ürünlerine olan merakımdan dolayı bende bir şeyler denemek istedim ve elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım.
Bu yazıda kullandığım ürünlerin verimlerini anlatacağım. Haydi başlayalım~


Kullandığım ürünler;

18 Ağustos 2017 Cuma

Kullanım Kolaylığı ve Estetik Bir Arada

Derin dondurucuların faydalarını anlatarak zamanınızı almayacağım, uzun süreli gıda depolama için başka bir seçeneğin olmadığını zaten biliyorsunuzdur. Henüz bilmiyorsanız da, bu yılki Kurban Bayramı’nda öğreneceksiniz zira etleriniz buzdolabı içerisinde en fazla bir hafta dayanacak! Yani ister et, isterse de diğer gıdalar için uzun süreli depolama yapmak istiyorsanız, bir derin dondurucu kullanmanız gerekiyor. Bu bakımdan iki seçeneğiniz var: yatay ve dikey derin dondurucu modelleri. Yatay olanlar bir sandığı andırıyor ve kapakları üst kısımda yer alıyor. Dikey olanlar ise aynı bir buzdolabı gibi: Kapakları ön kısımlarında bulunuyor ve (isminden de tahmin edebileceğiniz gibi) dik şekilde kullanılıyorlar. Ben, tercihimi dikey derin dondurucu modellerinden, hatta daha net söyleyecek olursak, UED 5170 DTK A++ modelinden yana kullandım.
                                                               
Neden derseniz, her şeyden önce Uğur Soğutma markası güven veriyor. 60 yılı aşkın bir süredir derin dondurucu üretiyorlar ve bu nedenle benzersiz bir uzmanlıkları bulunuyor. Unutmayın, bu cihazları on yıllar boyunca kullanmak için alıyorsunuz ve he sağlamlıkları, hem de servis ağlarının yaygınlığı önem taşıyor. Uğur Soğutma, her iki bakımdan da beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. Gelelim tasarıma: UED 5170 DTK A++, dikey bir derin dondurucu modeli. Ben bu tasarımı seviyorum zira kullanması daha pratik geliyor: Aynı bir buzdolabı gibi rahatça kullanabiliyor, hatta buzdolabının yanına koyarak uyumlu ve estetik bir görünüm elde edebiliyorsunuz (ben öyle yaptım, tavsiye ederim).
UED 5170 DTK A++ yalnızca 46 kilo, yani kimseyi çağırmama gerek kalmadan bir köşeden diğerine kolayca taşıyabiliyorum. İç hacmi 170 litre, sadece benim değil, komşularımın gıdalarını bile depolamaya yetiyor! A ++ enerji sınıfında olduğu için, neredeyse hiç elektrik harcamıyor. En sevdiğim özelliği de, elektrik kesintilerinde bile içindekileri 15 saat boyunca korumaya devam edebilmesi oldu. Sık sık kesinti yaşanan bir yerde oturuyorsanız, emin olun bu özellik çok işinize yarayacak. Satın almak için https://satis.ugur.com.tr/item/ued-5170-dtk-a/100028 adresini kullanmanızı tavsiye ederim, peşin fiyatına 12 taksit yaptırarak kredi kartınızla alabiliyorsunuz. Geniş iç hacimli, dayanıklı, pratik ve uygun fiyatlı bir derin dondurucu arıyorsanız, UED 5170 DTK A++ modelini gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.
                                     
Bir boomads advertorial içeriğidir.

18 Temmuz 2017 Salı

dalan d'Olive Ürün Incelemesi

Hepinize selam selam selam olsuun!

Yeni bir ürün incelemesi yazısı ile sizlerleyim tekrar~ Bugün inceleyeceğimiz ürün(ler); dalan d'Olive ürünleri olacak.

Bende 4 adet ürünleri mevcut fakat bir sürü ürünleri var. Şampuanları, saç kremleri vs...

Ambalajlarını şöyle göstereyim;

 

6 Temmuz 2017 Perşembe

BTS'in yeni logosu~

Merhabalar efeniiim~

Bugünkü yazım biraz farklı olacak. Bugünkü yazımızın konusu BTS'in yeni logosu.
Öncelikle bilmeyen arkadaşlar için ufak bir tanıtım yapalım;
BTS (Bangtan Boys) Big Hit Entertainment tarafından oluşturulan Güney Koreli bir müzik grubudur. İlk teaserları çıkmadan öncede blog yazıları ve yükledikleri coverlar ile insanların ilgilerini kazanmayı başarmışlardı.
                                        

                                                                  


BTS dün  yani 05.07.2017 tarihinde YouTube'dan "Logo Animati

2 Temmuz 2017 Pazar

Ürün İncelemesi / Bee Beauty



Selam selam!
Bugün aşırı memnun kaldığım bi ürünü anlatacağım size.
Ürünümüzün adı BeeBeauty Derinlemesine Temizlik 3'ü 1 Arada evet~

Bu ürünü bulduğumda gratiste sıradan bir gündü, ürünleri incelerken uygun fiyatlı olması dikkatimi çekmişti. Bende denemek istedim. İyi ki denemişim dediğim nadir ürünlerden kendileri. 2 adet
bitirdim de ben biraz...




 



Ürünün içinde beyaz kil, gliserin ve salisilik asit var.


Beyaz kil; aslı